mandag, mai 25, 2009

Dagen i dag..

I dag våknet jeg med den sedvanlige 3'ern og var egentlig litt fornøyd. Hadde lagt meg med en god 7'er etter mye sitting og gåing i forbindelse med Frøy's teateroppsetting. Så en 3'er i steden for en 7'er er grei deal;-)
Været var upåklagelig og Frøy og Anne kjørte med opp til Hokksund Kurbad for siste treningsdagen. Eller rettere sagt kaffe og pratedagen..
Fikk ikke blitt med på bassengtreningen i dag, men det var vel heller like greit da jeg får veeeldig vondt etterpå (6-7).
Fikk også utlevert en tverrfaglig epikrise som også sendes NAV og min fastlege. Der fremgikk det at jeg må fortsette å trene, men begrense meg og ikke slite meg ut. Forsiktig jobbtrening kan vurderes.
Sitter nå her med en 4'er rygg, 5'er når jeg går og venter på at timene skal gå.. I dag skal vi ha gruppeavsluttning på Lizzies Pizza, med litt kaldt fludium ved siden av..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar