onsdag, mai 27, 2009

Dagen i dag...

Dagen i dag har vært opp og ned.
Startet rolig med frokost og levering av kone og barn.
Formiddagen ble benyttet til å henge opp vask ute siden det var fint vær.
Ettermiddagen ble hektisk med henting av barn, handling, henting av print for Anne og henting av Anne, laging av middag (lang-mat) før vi lastet oss inn i bilen og avleverte Sunniva på korps-øving, Frøy og meg på teateret og Anne fortsatte inn til Bærum for å ordne noe.
Så oppsettingen hvor Frøy medvirker og det er en fryd å se de små tassene danse på den store scenen! Fantastisk!
Og kvelden tilbringes nå på sofaen, med Champions League finale:-)

I dag har jeg benyttet meg av standard dose medisiner, dvs.
frokost: 1 Telfast (alergi-pille) 120 mg, 1 Voltaren 50 mg, 1 Paracet 500 mg og 1 Pinex Forte
lunch: 1 Voltaren 50 mg, 1 Paracet 500 mg og 1 Pinex Forte
middag: 1 Paracet 500 mg og 1 Pinex Forte
kvelds: 1 Voltaren 50 mg, 1 Paracet 500 mg og 1 Pinex Forte.
Har ikke tatt kveldsdosen ennå, men sitteligger her med en god 6'er og tenker at jeg kanskje må høyne dosen litt..

På Hokksund kurbad endte jeg opp med 5 Voltaren, 7-8 Paracet og 7-8 Pinex Forte om dagen og hadde fremdeles store smerter. Men da hadde jeg vanligvis gjennomført 10 km. stavgang eller (dumme dumme meg) spillt basketball eller 45 minutter spinning og 1 time styrke..

Må diskutere dette med legen tenker jeg.. Skal til ham i morgen, så får vi se..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar