søndag, mai 24, 2009

Her er jeg..

Ja, så er jeg også her i det virtuelle utstillingsvinduet til verden.

Jeg har tenkt å benytte denne bloggen til en dagbok om livet etter ulykken min, både som trenings- og smertelogg og som dagbok om stort og smått om livet mitt.

Hvem er "jeg"?
Jo, jeg er en aktiv og glad '71 årgang som har en fantastisk samboer og to flotte jentebarn. Jeg var/er en aktiv offiser i HV og ble dessverre skadet i ryggen under en øvelse i forbindelse med et instruktørkurs i nærkamp i regi av HV skolen på Dombås. Dette skjedde 10. / 11. september 2008.
Siden da har jeg vært 100% sykemeldt og har kroniske smerter som i aller høyeste grad påvirker min hverdag.

Vi ses!

1 kommentar:

  1. Velkommen til bloggeverdenen Nils. Håper det kan være en god terapi for deg å skrive ned ting - få et slags overblikk for deg selv. Lykke til!
    Klem fra Britta. :)

    SvarSlett