onsdag, juni 17, 2009

Dagboken

Sommeronsdag..

Glemte en dag jeg gitt;-) Var skråsikker på at det var tirsdag i dag! Velvel..

I dag kjenner jeg relativt mye smerte. Har vært konstant 5’er siden jeg våknet i dag morges og ubehag i magen og halsbrann. Er litt usikker på om det er kroppen som har tilpasset seg smertestillende eller om oppholdet på Hokksund faktisk ikke har vært godt for meg. Føler at jeg har mer smerte nå om dagen enn det jeg hadde før Kurbadet. Må snakke litt med legen om det neste gang.

I dag er det avsluttning i skolemusikken. Blir spennende å se om Sunniva blir årets junior! Det har jo vært hennes mål i år. Hun har blitt veldig flink, ikke bare i mine øyne, men hennes instrumentlærer sier det også. At hun har talent! Kjenner jeg er veldig stolt når jeg tenker på at læreren sa at Sunniva kan nå veldig langt hvis hun vil og holder interessen ved like.

Velvel, nuh skal jeg tegne litt på inngangspartiet snekker’n skal lage, så skal jeg handle litt og gjøre litt klart til avsluttning i barnehagen i morgen…

Dagboken

1 kommentar: