lørdag, juni 13, 2009

sommerlørdag



Ikke store endringen siden tirsdag, bortsett fra litt mer mage ubehag og bryst/hjerte smerte og -bank (Voltaren bivirkninger). Har ikke hatt overskudd til å trene eller gå i skogen, og så har det jo ikke akkurat vært vær til å være ute i heller, så det så..




Har ikke hørt noe fra advokat, Statens Pensjonskasse, NAV eller noen andre siden sist. Egentlig litt greit, siden jeg er litt sliten og lei av alt nå. Har egentlig bare lyst til å få være i fred. Konstatere at slik er jeg og la meg få leve mitt liv uten at noen skal ha meg til å prøve ditt og datt. Jeg vet at alle er velmenende, men det blir veldig slitsomt.




Onsdag var jeg med Frøy på førskoledag, og det var stas! I går kveld da hun skulle legge seg hadde vi en lengre samtale om hvaslags sekk hun ønsker seg; enten blå eller rosa! Og det skal være en bestemt sekk med egen lomme med pynt som man kan feste med borrelås rundt omkring på sekken... Marie i barnehagen har nemlig fått en slik sekk....



I går reiste Sunniva på sin første "alene med gjengen" tur; Korpstur til Kristiansand Dyrepark! Så stor hun har blitt. Må vel bare regne med at det blir mer av dette fremover og "løsrivelsen" fra oss utvikler seg. Hun må jo få vokse hun og, men det er så "skummelt" for oss voksne. Nå er jo jeg også en skikkelig "Høne-pappa" og vil egentlig bare passe på hele tiden, men jeg har jo innsett at det går jo ikke, så vi får bare satse på at alt går bra.


I dag skal vi få være med Kamilla, Magnus, Hedda og Trym på båttur til Holmsbu. Det ser vi frem til! Til tross for at vi bare hadde sommeren i fjor på båtferie, har vi blitt en båt-familie! Alle i familien vil ha båt;-) Her er båten vi leide i fjor. En 30 fots Feeling Club Racer. En fiiiiiiin ferie! Slike vil vi ha mer av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar