mandag, juni 15, 2009

Sommermandag

Godt at jeg har denne blog'en til å huske ting.. Satt her og skulle formulere dette innlegget og så tenkte jeg: "Herregud! Hva i huleste gjorde jeg på lørdag?!? Husker ikke en dritt!"

Velvel..

I dag har jeg skravlet med snekker'ne og laget mye god kaffe. Har vært litt huslig av meg og satt på en vaskemaskin og støvsugd litt og ryddet litt. Kjenner at jeg blir mer sliten av de mange aktivitet-stopp-aktivitet-stopp osv. enn av å være i jevn aktivitet ved. f.eks. turgåing. Men det går. "Godt" å kjenne litt på smertene i dag og;-)

Våknet bare 2 ganger i natt. Siste gangen, rundt 5, lurte jeg rett og slett på om jeg skulle stå opp, men jeg slo det fra meg, snudde meg rundt og sov litt til.

Nå har jeg laget litt mer kaffe og tenkte å gå meg en tur i elveparken. Stopper nok innom mamma en tur og avklarer hyttetur neste helg, og mulighetene / lodde stemningen for å være der nede neste uke med ungene sammen med de.. Spennende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar